مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 00:252023-10-15اقتصادي

صدور بیش از 863 پروانه عبور بار ترافیکی در لرستان در نیمه نخست امسال


رییس اداره ایمنی ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: در شش ماهه نخست امسال 863 فقره پروانه عبور بارهای ترافیکی در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد رشد داشته است.

- ایسنا/لرستان رییس اداره ایمنی ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: در شش ماهه نخست امسال 863 فقره پروانه عبور بارهای ترافیکی در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد رشد داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لقمان نادی بیست و سوم مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروانه عبور بارهای ترافیکی مربوط به آن دسته از بارهایی است که ابعاد و وزن آن ها بیش از حد استاندارد بوده و برای تردد در جاده ها باید مجوز از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای داشته باشند.

وی ادامه داد: تعیین سرعت، زمان تردد، مسیر عبوری مجاز و خودروی اسکورت از جمله الزاماتی است که حامل محموله های ترافیکی موظف به رعایت آن است.

نادی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال 863 فقره پروانه عبور بارهای ترافیکی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان صادر شده افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 735 فقره 17 درصد رشد داشته است.

رییس اداره ایمنی ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بیان کرد: تعداد تخلفات اضافه تناژ 262 مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 863 پروانه عبور بار ترافیکی در لرستان در نیمه نخست امسال

صدور بیش از 863 پروانه عبور بار ترافیکی در لرستان در نیمه نخست امسال